Ledig!!

Ledig i två dagar efter en tuff helg! Känns jätteskönt. I helgen var det mycket folk både fredag och lördag men vilka olika dagar det var.
 I fredags trodde vi att det skulle bli lungt på kvällen men ack så fel vi hade. Efter den vanliga matrushen på kvällen så ramlade det in flera stora sällskap, och det var bara jag och A som jobbade.
 
En jättefull kvinna kom in med ett av sällskapen och då menar jag jättefull, plakat och till på köpet dum och trög. Hon fick naturligtvis inget att dricka och jag gjorde min kompanjon uppmärksam på kvinnan. Hon kom till baren och ville köpa "eenn schtooorr schtaark" och jag sa att tyvärr kan jag inte servera dig något just nu för du är tyvärr lite för onykter. Kvinnan hade typ märken från rödvin runt hela käften. Hon var trög och förstod inte varför hon inte fick en öl men men... Sedan ville hon tydligen visa hur ung och fräsch hon var för enligt gäster hade hon dragit upp tröjan och visat, ja just det ....pattarna!  Kvinnan i fråga var runt 50 så vem fan ville se dom???? Efter dom här bravadena blev hon naturligtvis röksugen och vad gör man då??? Jo man drar upp sitt cigg paket ( säkert gul blend) och röker lite. INOMHUS!  Resultat: utslängd.

Så kan det gå!

"Katten på bilden har inget med personen i inlägget att göra"

Kommentarer
Postat av: Sabina

flingan! :)

2008-10-18 @ 15:37:25
Postat av: Lina

Hahaha maria satsar du på att bli året nya "blondinbella" eller? :D

Hahaha dem söker ju på rix fm årets nya bloggare, anmäl dig vet ja :D hahhaa kolla in min :D



http://linalindell.blogg.se/?tmp=20135349

2008-11-20 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0