En ovanligt vacker dag!

Jag har tänkt skaffa en egen blogg ett tag nu och varför inte slå till nu!
Det vackra soliga vädret lockade hit många lunchgäster. Själv började jag dagen med att gå igenom posten som har kommit de två dagar som jag har varit ledig. Och som vanligt hör och häpna bara skittråkiga räkningar.
Var är alla flotta inbjudningar till premiärer och galamiddagar???   Det enda som verkade halvkul var en inbjudan till nån mässa i Stockholm.


Flingan som har ett bättre liv än jag passade på att sola lite på balkongen innan hon skuttade nedför trappan mot nya äventyr


Kommentarer
Postat av: Christer

Hej hej.

Surfade runt och hamnade på din blogg.

Kul att få se Å-Cafét lite från ovan,fin bild.



Hälsningar Christer.

2010-01-17 @ 16:09:16
URL: http://www.christersfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0