Torsdag

Torsdagar är spännande dagar! Då kommer två stora leveranser, dels från Carlsberg bryggeri som levererar öl,vin och sprit till oss. Den andra stora leveransen är från Servera som vi köper mat och liknande ifrån. Jag brukar börja med att kolla av följesedlar när jag vid lunchtid behagar pallra mig ner till köket. Idag när jag öppnade dörren till fatrummet ( där vi förvarar öl, vin och sprit. Det förstod ni kanske men det gäller att skriva enkelt så att alla kan vara med och läsa...) så möttes jag av den här synen.

Hur tänkte man nu då? undrade jag.
 Vi fyller bara på utifrån och blockerar ORDENTLIGT så att det blir jättesvårt att ta sig längst in och byta ölfat. Dom är ju så små och nätta endast 30 liter i varje.
Hur den röda läskbacken hamnade där högst upp och uppochned till på köpet , ja det är ett mysterium.
Det är sånt här som kan få en människa att gå in i väggen tror jag, men va fan då är det ju bara att sjukskriva sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0