Mitt i natten

Gjorde generalmisstaget att slänga mig i soffan vid elvatiden när vi hade stängt för idag och slumra till en halvtimme. Sen vaknar man pigg nattmänniska som man är och inser att man inte kommer sova på ett antal timmar igen...
Bra dag massor att göra men ibland känns jobbet lite trist speciellt när det är mörkt hela dygnet.

Dagens utflykt
Gick för att handla lite ägg, tidningar och mat till Flingan som är min katt.
Väl i djuraffären så tog jag det jag skulle ha och gick till disken för att batala. Om man är på H&M så kan man få med sig olika små prover på schampoo och annat kul. Gissa vad man får i en djuraffär...???
En julgransmatta.....ehhh  och "katt & hund kalendern". Så står man där med ett fånigt smil och säger tack så mycket fast man inte ville ha skräpet. För skräp var det.


Kommentarer
Postat av: Casandra

Dålig uppdaterinfg på denna blogg Maria. Händer inte mycket nu för tiden?

2009-04-07 @ 11:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0