Snö redan!!! Varför då för???

Snö i sig är det väl inget fel på om den är någon annanstans, men snö i stan på gator där bussar kör som idioter och skvätter detta eländiga slask på oss fredliga människor som bara försöker gå över gatan är jag inte mycket för.

Till på köpet är det mörkt hela dygnet runt nu för tiden verkar det som!

Dagens mest irriterande företeelse är dock en helt annan!
 Dessa försäljare som står utplacerade i varuhusen för att antasta oss genompasserande med sina " fantastiska erbjudanden". Man kan ju ta mig fan inte passera genom Domino utan att irritera sig på dom.
Det är mobilabbonemang och konstiga vitaminer och annat man får kryssa mellan.

Jag vill inte prata med er, fatta!
Jag klarar av att gå fram till er om jag vill ha något. Jag klarar ju av att hitta till alla andra affärer. Låt mig va.
Man får väl skaffa sig en skylt på en pinne med orden "Nej tack" som man kan hålla upp när man går förbi haha.

Shit det kan bli årets julklapp...ska börja klistra och klippa direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0