Ajajaj

Onsdag igen och jag är på jobbet. Två stora bokningar så det var en bra dag trots att det var dagen innan lön för många. Sabina tog hand om lunchbokningen galant och Ida fixade kvällsbokningen.
 Jag var ganska trött idag men det är jag ju ofta så jag tänkte inte så mycket på det till en början men framåt kvällen började jag känna att jag hade lite ont i halsen och kroppen.
Vad är nu detta tänkte jag??? Håller jag på att bli sjuk?
 Shit, jag hatar att vara sjuk, vill inte, har inte tid fattar ni era jävla virus och bakterier!!!  Dra för i helvete! Leave me alone. Det finns fem miljarder andra människor där ute, ta nån av dom...men ingen av mina anställda please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0