För i he..... låt mig sova!

Det finns ju olika sätt att vakna upp på. Vissa vaknar av sig själva och andra av mobilen. Sen finns det dom som blir väckta av en trumpetarorkester förstårs. Jag till exempel. Det här är ett riktigt riktigt bra exempel på min komiska otur! Jag sover aldrig hemma på helgerna, är alltid i Söderköping. Pesten slår till man åker hem för att VILA UT. Jamen det är klart att just den här lördagen så ska det trumpetas i Hörsalsparken vilken ligger ungefär 15 meter från mitt sovrum.
Så tänk på det mina vänner när ni blir väckta på ett otrevligt vis. Det kan alltid bli värre. Det var ju bara att släpa sig ur sängen och titta på eländet genom fönstret. Fixade lite kaffe och ett par mackor och slängde mig i soffan istället. Kände mig mycket bättre, nästan frisk. Satt vid datorn hela dagen och laddade ner ny musik till jobbet, dock inget med trumpeter. Flera hundra låtar blev det och vilken tid det tog! Jag lämnade inte hemmet på hela dagen men imorgon ska jag jobba igen, känns skönt, jag blir rastlös av att bara vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0