Fredagkväll i soffan?!

Det här känns ju lite otippat att inte jobba en fredagkväll. Sist det hände måste ha varit på min syrras möhippa någon gång i juni. Men men säkert visar dom en massa bra på TV tänkte jag, det är ju ändå fredag och hela Sverige verkar ju se så mycket fram emot FREDAGEN! Jag har ettan till femman hemma och så tv4+ och mtv typ. Till min förvåning fanns det ju inget som man ville se!  Filmer som är över 10 år gamla, töntiga musiklekar och så någon bildande dokumentär på tvåan, det här måste ju vara ett skämt! Tittar folk på sånt här? Favoritprogrammet för ikväll blir nog ändå på bästa sändningstid kl 21 i  TV4+ "Fiskedrag". Det måste jag bara se. NOOOOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0