Hur man inte gör när man betalar sin krognota!

Det finns ju oändliga sätt på hur man inte ska bete sig på!
Några exempel (skämmes ögona ur er om ni är sådana!)
Servitrisen :
"Jaha mitt sällskap vill ni att jag kommer in med notan?"    
 Detta händer alltså när ni har suttit i en timme EFTER kaffet och verkligen inte har viljat beställa något mer.
1: "Hehehe måste vi betala också jag har bara druckit isvatten heheheh" 
     Tydligen inte för då skulle du nog inte vara så tuff din tönt.

2: "Hehehe ( samma dumma röst fast annan person) . Kan vi diska av notan, har ni någon disk eller hahaha?"
      Ja lilla gubben det har vi , för det är ALLTID en MAN som säger sånt.
      Men vi behöver ju inte direkt  din hjälp i disken det hade vi ju redan personal till.
      Säg det till din fru  hemma" Har vi någon disk? Jag fixar!" så kanske du får ligga någon gång! Äckelgubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0