Och så blev det torsdag...

Jag tror att jag ska börja skriva på höstmenyn idag. Det gäller att få lite inspiration bara.
En promenad i trädgården borde göra susen! Men först väckte jag Flingan som var måttligt road...


Det växte ju en hel del därute men jag undrar om tomaterna någonsin kommer att bli röda???
Vår så kallade " trädgårdsmästare" also known as Besos kanske trodde dom skulle trivas bra där i skuggan.
Men vad vet väl jag om trädgårdsskötsel...
Stekta gröna tomater på Å-Caféet, kan det vara något kanske? Dom är skitstora och som sagt väldigt gröna.
 Det växer auberginer därute också, det är ganska coolt tycker jag.
   

Och nu ger ni fan i att komma hit och palla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0