Hur man har det riktigt roligt!

Jo det kan jag tala om för er.
Först jobbar man en hel dag och då menar jag inte något 8 timmars halvtidsarbete.
Sedan efter jobbet går man upp en våning till kontoret och skriver fakturor.
 Tro mig det är det tråkigaste man kan syssla med, man somnar nästan av leda framför datorn.....
Sedan tränar man lite.
 (Jo då folks hon tränar ibland.)


Flingan undrar nog var jag sysslar med ibland!



Hur som helst..... Jag lovar er att efter det här är allting roligt!

Jag hämtade min videokasett i Aziz rum eftersom han har den enda videon som man kan spela in på.
Stoppade in kasetten i videon i sovrummet eftersom det inte finns någon video i vardagsrummet...
( så jävla dumt men det är inte direkt jag som har dragit kablarna ).

Pressade play och tittade på premiäravsnittet av Idol 2008.
Och det var här chipsen kom in i bilden igen.
HAHAHA det var faktiskt riktigt roligt.
Att människor har sådan dålig självinsikt och tror att dom ska bli stjärnor
fast dom inte ens kan ta en ton ...amazing, men kul att kolla på. 

Vi så kallade vanliga människor hoppas ju att ingen ser när vi skämmer ut oss, men vi är ju olika.

Jag läste ett så bra citat i Expressen idag.

"Dumheten är en egendomlig sjukdom.
Den sjuke lider inte av den -- bara hans omgivning"

Så ha det bra därute dårar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0