Och sedan blev det lördag...

Fullt upp och personalen gjorde som vanligt ett suveränt jobb!
Tack Lina, en av våra gamla rävar, du är en klippa som alltid! Och inte att förglömma min nya bartenter mate...
Vi var ju ganska varse om att det skulle drälla in en och annan överförfriskad person ganska tidigt och mycket riktigt så kom nr 1 redan vid halv nio. 
Personbeskrivning: +40 , lätt till märkbart berusad, jätteglad men lite dålig styrsel på händer och armar.
Köpförsök:  En flaska Eriksberg  ( okej)   sen vill jag ha spriiiit också.....  Ehhh
Då fick jag bryta in eftersom det inte var jag som tog gästen från början.
" jag kan inte sälja någon sprit till dig nu tyvärr det blir nog bra med bara en öl,"

Och då, mina vänner börjar den "vanliga" diskutionen
Gäst   " Vadååå" jag är inte full"
Jag:  Nej men det räcker nog med en öl just nu,  jag vill inte att du köper sprit.
Gäst: Men ölen är inte till mig,  spriten är till mig...
Jag: Hursomhelst jag säljer ingen sprit till dig just nu tyvärr.

" Du är ju dum i huvet!"  svarar gästen mig.
Jaha mycket möjligt tänkte jag men du får ingen sprit iallafall...
"Hon är dum i huvet" gapar gästen på väg till sina vänner.

Helvete vilken idiot , en riktig retard.
Jag fick be min kompanjon Aziz att slänga ut honom. Vilket han gjorde.
Och fort med.
Tack Aziz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0